Wilt u weten hoe u het gedrag van uw website bezoekers in kaart kunt brengen? Dan is Google Analytics dé oplossing voor u. Google Analytics verzamelt statistieken van een website en geeft deze op gedetailleerde wijze weer. Het verzamelen van dergelijke informatie wordt soms ook wel conversie tracking genoemd…
U heeft vast wel eens gehoord van de term hosting, maar er nooit bij stilgestaan wat dit is. Het is simpel gezegd het huisvesten of onderbrengen van een website op een server die met het internet verbonden is. Met hosting ‘huurt’ u een plek op een dergelijke server. In dit artikel zullen we u vertellen wat hosting nu precies is en waarom het belangrijk is dat u hierbij de juiste partij kiest…
In dit artikel zoomen we in op een aantal van de meest bekende en gebruikte vormen van SEA. We zullen eerst kort uitleggen wat Google Search Ads en Google Shopping Ads zijn en vervolgens zullen we de verschillen en voordelen van de twee vormen benoemen. Zo kunt u de weloverwogen beslissing maken welke vorm van adverteren het beste bij u past…
Een term waar u niet omheen kunt in de wereld van online adverteren is SEA. Deze term staat voor Search Engine Advertising en is de overkoepelende term voor het adverteren op zoekmachines zoals Bing en Google. Er bestaan talloze mogelijkheden binnen SEA, dus wat is het nu eigenlijk en wat kun je er precies mee?
Wilt u dat uw website meer bezoekers aantrekt en dat u het maximale uit uw website haalt? Dit klinkt lastiger dan het is, want eigenlijk het enige wat u ervoor moet doen, is zorgen dat uw één bepaalde methode consistent toepast op uw content. Dit is waar Search Engine Optimization, ofwel SEO, om het hoekje komt kijken…
Als er één zekerheid is binnen het marketinglandschap, dan is het wel dat het belangrijk is dat je als bedrijf je verhaal kunt doen en (potentiële) klanten weten wat een bedrijf doet. Dit is waar content creation om de hoek komt kijken…